Ενημέρωση για την νόσο Covid -19

Αξιότιμε επισκέπτη,

Το Ξενοδοχείο NAFPAKTOS θέλοντας να αντιμετωπίσει τη νέα πραγματικότητα της πανδημίας του Covid 19, δημιούργησε και εισήγαγε νέες πολιτικές διαχείρισης επισκεπτών, οργανώνοντας και εκπαιδεύοντας το προσωπικό του σε συγκεκριμένες διαδικασίες υποδοχής, καθαρισμού και service. Κρίνουμε σημαντικό να επικοινωνήσουμε μαζί σας τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διασφαλίσουμε την υγιεινή και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις μας. Οι εργαζόμενοί μας διεξάγουν αυστηρά τον καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας ακολουθώντας επιμελώς τα πρωτόκολλα καθαρισμού, υγιεινής και απολύμανσης. Αυτά τα πρωτόκολλα προϋποθέτουν τακτική εκπαίδευση των εργαζομένων μας σε θέματα υγιεινής και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, σαφώς καθορισμένο πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα σημεία, τήρηση περιορισμών απόστασης και χωροθέτησης, εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσης χεριών, συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων και των επιφανειών συχνής αφής, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων, της σκάλας, του ανελκυστήρα.

Στα πλαίσια αυτά καθιερώσαμε ειδικούς κανόνες διαμονής ώστε μαζί με την σχολαστική τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής, να εξασφαλίζεται η άνεση και η ευημερία των επισκεπτών μας κατά τη διαμονή τους. Αυτοί οι κανόνες διαμονής περιλαμβάνουν:

  • Συστήνουμε στους επισκέπτες μας να τηρούν απόσταση δύο (2) μέτρωναπό τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας σε οποιοδήποτε εσωτερικό χώρο εξυπηρέτησης (ρεσεψιόν, μπαρ, τουαλέτες),
  • Ενημερώνουμε για τη μέγιστη χρήση των ανελκυστήρωνμας από έναν ενήλικα. Προτρέπουμε την χρήση σκάλας όταν είναι εφικτό
  • Συστήνουμε τους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδο τους να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριώνπου είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό σε όλες τις εισόδους.
  • Καταργήσαμε το πρωινό σε μπουφέ προκειμένου να αποφύγουμε τον συνωστισμό, στον χώρο του πρωινού. Εναλλακτικά μπορείτε να απολαύσετε τον καφέ ή το πρωινό σας στο άνετο Café Barτου ξενοδοχείου, δίπλα από την παραλία, παραγγέλνοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε από τον κατάλογό μας.
  • Παρέχουμε υπηρεσίες Room Serviceτων επισκεπτών μας, προς διευκόλυνση τους. Οι επισκέπτες  μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνά τους για να προβαίνουν σε ειδικά αιτήματα και για να παραγγέλνουν φαγητό ή πρωινό μέσω της υπηρεσία δωματίου, το οποίο θα συσκευάζεται και θα παραδίδεται απευθείας στην πόρτα χωρίς καμία επαφή.
  • Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας από αγαθά ή/και υπηρεσίες τρίτων (εκτός ξενοδοχείου) που καταναλώνονται εντός ξενοδοχείου, δεν επιτρέπουμε εξωτερικές υπηρεσίες παράδοσης φαγητού(delivery).
  • Διαμορφώσαμε συγκεκριμένο πρόγραμμα φροντίδας του δωματίου το οποίο περιλαμβάνει:
    • Καθημερινή αποκομιδή σκουπιδιών από τη δεύτερη διανυκτέρευση
    • Αλλαγή πετσετών μετά από 2 διανυκτερεύσεις και με την σύμφωνη γνώμη του επισκέπτη
    • Αλλαγή κλινοσκεπασμάτων και καθαρισμός δωματίου μετά από 3 διανυκτερεύσεις και με την σύμφωνη γνώμη του επισκέπτη

Σας ενημερώνουμε ότι το δωμάτιο θα είναι διαθέσιμο για εσάς, 3 ώρες μετά τον καθαρισμό και την απολύμανση.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση που δείχνετε στην νέα πραγματικότητα και στους νέους κανόνες διαμονής που αναγκαζόμαστε να ακολουθήσουμε. Ανταποκρίνονται όμως απόλυτα στο υψηλό αίσθημα ευθύνης που μας χαρακτηρίζει, για την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων μας. Ελπίζουμε ότι γρήγορα θα επανέρθουμε στους κανονικούς κανόνες διαμονής και εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας να επιλέξετε το ξενοδοχείο μας για την διαμονή σας.

Με εκτίμηση

Η Διεύθυνση του Ξενοδοχείου